sobota, 16 października 2010

Dzisiejszy dzień rozpoczął sie dla mnie najprzyjemniejszą czynnością na świecie (oczywiście poza spaniem) a mianowicie leniuchowaniem pod kocem i oglądaniem plotkary. Jestem dopiero na piętnastym odcinku trzeciego sezonu a dotarły do mnie słuchy że jest już sezon czwarty. A więc jako plotkaromanka lub coś w tym stylu postanawiam nadrobić oglądanie sezonu trzeciego i z zapałem obczaić sezon czwarty który początek ma w Paryżu. Poza oglądaniem Gossipgirl wybrałam się na zakupy na których nabyłam piękne buty w stylu militarnym z Daichmana oraz moje upragnione rajstopy z H&M. W najbliższym czasie pragnę kupić jeszcze długie białe skarpety do kozaków.
English: Today morning I lazed long time. I watched 3 episodes from 3rd gossipgirls season. I want to see 4th season!  Why 4th season must to be end???  I love gossipgirl!  Is 4th season start in Paris?? After watching gossipgirl I went shopping.  I bought my dream H&Ms tights design in hearts and boots in military style.
Some photos:

What are you thinking about??