piątek, 5 listopada 2010

Klamotten, klamotten

Dzisiaj było całkiem ok. Znów widziałam B. zwanego K. I ogólnie stwierdziłam ze chyba przerzucam się na buddyzm. Przyczynił się do tego m. in. artykuł o księdzach pedofilach w dzisiejszej GW. Jutro konkurs z anglika na który jakoś nie chce mi się zbytnio iść. Jutro dzień zacznę chyba od joggingu o ile będzie mi się chciało wstać.
Ogólnie to chyba zapiszę się na box bo dzisiaj aż mnie nosi przez pewne dwie osoby.
P.S. Jutro szykuje się fajny dzień. Obiad we friday'sie?Why not?
Stwierdziłam że jednak zainwestuję w nieco tańsze projekty LforH&M.

English: Today was really ok. I see B known as K. again. I stated my religion will be Buddisch not like today, I don't want be catholic. Tomorrow I'll had english competition but I don't want to go to school. Tomorrow I'll started day by jogging and next maybe I'll gone to the Friday's for dinner? Who know?

Lanvin for h&m next clothes: