niedziela, 7 listopada 2010

Only girl

Na początku zacznę że wyglądam obecnie dość dziwnie. Siedzę przed komputerem w sweterku z bufkami w czarno-białe paski i mam na niego narzuconą jako pelerynę czarną spódniczkę w białe groszki. Ogólnie dostałam jakiegoś odpału i tak się przybrałam. Miałam dzisiaj jechać do SH i ogólnie tak jakoś plany na weekend z niewiadomych powodów nie wypaliły/ No cóż ale mogę się pochwalić iż wczoraj pizzę upiekłam taką nawet nawet (z drobną pomoca mutter oczywiście...). Od tygodnia słucham non stop Rihanna- Only girl (in the world) i nie mogę przestać. Chyba wypadałoby się pouczyć na WOS i geografię.

English: Now I look so strange. I wearing black-white stripped cardigan and on this black skirt with white dotts.
I am so crazy today. I wanted went to second hand but I didn't. Yesterday I made pizza. It was good. All week I listening Rihanna- Only girl ( in the world). Absolutly amazing song and video. I am learning geography. O god I'll had test tomorrow!