środa, 24 listopada 2010

Ten tydzień jak na razie idzie całkiem całkiem mam dwie szóstki ze sprawdzianów i ogólnie jest ok...
Wczoraj obczaiłam kolekcję Lanvin dla H&M,ale nic nie kupiłam. Za to spędziłam pół godziny wśród koronek i tiuli.Spódniczka o której pisałam w ostatnich notkach jakaś taka ciężka i strasznie rozłożysta była... Wyglądałam w niej jak wielka czarna beza. Ponadto czekałam chyba z pół godziny na przystanku gdzie zmarzłam niemiłosiernie. Za to odkryłam pyszną latte pralinkową w Starbucks.

English: This week is so so. I got 2 very good notes and  I am so happy. Anyway yesterday I saw collection ,,Lanvin for H&M "but I didn't buy anything. In h&m I was one hour and saw a lot of tulle and lace. Some weeks ago I wrote about black skirts I wanted bought it but it was heavy. I looked in it like big meringue. After shopping I was waiting long time for bus. I was really cold. I bought delicious latte in Starbucks .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz