poniedziałek, 29 listopada 2010

W pięciu smakach...

Ale to był świetny weekend! W piątek i niedzielę zakupy. Zakupiłam piękną marynarkę w Mango za jedyne 55zł w której byłam dzisiaj w szkole. Ogólnie stwierdziłam że UWAGA ( i nie śmiać mi się proszę!) ,,Ubrania są po to aby je nosić" I choć daleko mi jeszcze od stylu Tavi Gevison ( obrazek nr 1) to powoli się przełamuję i otwieram na nowe stylizacje i pomysły. Spadł dzisiaj piękny śnieg i wracając ze sZkoły przypomniało mi się piękne zdjęcie kolekcji chanel na Jesień/ Zimę 2010. Zaczęłam słuchać ,,nowej" Brodki  i tak się wkręciłam że moim najbardziej pożądanym prezentem na mikołajki jest jej płyta -,,Granda".
-----
English: It was great weekend. On friday and on Sunday. I bought beautiful jacket in Mango ( I spent only 20$) and I was in it at school today. Today I have started thinking ,, Clothes are to wear them". Mayby it is stupid funny etc. my style isn't like style Tavi Gevison and I think it never be but I trying to change my style. When I was going home I was looking at beautiful snow. I listening genial polish artist - Monika Brodka. Oh God!



1 komentarz:

  1. I love mango! They don't have it where I live! but when I'm in Poland I always buy so much there!

    OdpowiedzUsuń