piątek, 17 grudnia 2010

17 grudnia.

Uwielbiam ten czas przed świętami, kiedy oceny są wystawione i można robić wszystko co się chce. Oczywiście pozdrawiam p. Mappet za moje 4+ (jakby nie mogło być 5-?). W każdym razie oceny są nawet nawet... Wiadomo przecież iż zawsze może być lepiej. Skończyłam niedawno trzeci sezon plotkary i zaczęłam czwarty.
Ogólnie to dzisiaj pooglądałam kolekcje zimowe u Marca Jacobsa, Miu Miu i Moschino. Szczerze mówiąc specjalnie mnie nie zachwyciły. O niebo lepszą kolekcję ma H&M. na której punkcie wręcz szaleję. Kwiaty, kropki, serca i psychodeliczne wzory to coś od czego nie mogę oderwać wzroku. Podobają mi się też sukienki w mocnych kolorach oraz ciuchy w stylu hippie chic

Englisch: I love time before Christmas. I have notes from all subjects. Best wishes for ms Mappet. Some time ago i watched all third gossip girls season. It has very complicated the least episode. Today I watched a/w collections of Marc Jacobs, Miu Miu and Moschino. They are bored and absolutly  don't special. I prefer H&M a/w collection . It is a lot of printed and colorful clothes in this collection. I like it so much.
 H&M collection.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz