poniedziałek, 27 grudnia 2010

After xmas

Piję wodę. Właśnie ustanowiłam sobie cel- wypić pół butelki wody w piętnaście minut.
Rzygam świętami. Dostałam moją psychodeliczną sexi-flexi rock dress. Próbowałam wygooglać jej zdjęcie żeby się pochwalić ale nie znalazłam żadnej foty. No cóż mogę żyć w złudzeniu iż ja jedyna nabyłam tą sukienkę. Obejrzałam sobie wszystko gra Allena. Po przesłuchaniu kilkadziesiąt razy Last christmas przerzuciłam się na mniej świąteczną piosenkę jak i zespół - Kings of leon a dokładnie piosenkę radioactive. No cóż mój father ma gust tak myślę // To jego ulubiony zespół.
OK dosyć pie**olenia bez sensu.
PS. Na moją listę must have trafiły właśnie torba Nike oraz czarne botki na koturnach. XOXO majowy.
Chyba zgubiłam ładowarkę do komórki. Ehhh...
English:
I am drinking water. I want to drink half of bottle of water in fifteen minnutes.
In present I got my psyhodelic sexi-flexi rock dress. I tried googled my dress photo but i didn't find it. I still believe my dress is only one. Today I saw Match point- Woody Allen's movie. Amazing! All time I listened Last christmas but now I listening song of my fathers favourite band ''Kings of leons- radioactive".
Ps : My new must have list : Nike's bag and wedges boots.

1 komentarz: