piątek, 31 grudnia 2010

Obczajałam dzisiaj fotoblogi różnych ludzi i zauważyłam iż większość z nich robi podsumowanie tego roku. Moje podsumowanie? Ten rok był dla mnie bardzo przełomowy. Właściwie mogę go podzielić na dwie połowy z których ta druga była zdecydowanie lepsza od pierwszej. Ostatnio zadałam pewnej osobie pytanie. Odpowiedź nakłoniła mnie do przemyśleń mojego zachowania względem kogoś. Stwierdziłam że już nigdy przez tego kogoś nie będę płakać. Nie mam już na to czasu. Mam adzieję że 2011 rok będzie o wiele lepszy.

English: I was watching photoblogs a lot of people today. They writting about this year. And now I write too: Now I can Say : Second half of this year was better than first. I did a lot of funny thing met  a lot of inspired persons. and now I wish to myself :Year 2011 will be better than 2010.!