piątek, 7 stycznia 2011

Gotta secret can u keep it?

English: Now in Poland I have free time. I have 4 days without school. Any lessons! Yeah! Yesterday I watched Tom Ford and Burberry fashion shows in internet. I need some inspirations for my shopping. Next I watched Vampire Diaries. I don't like Vampires but I like Vampire Diaries. I haven't seen Twilight yet. And I don't want  watch it. Today I was in pizzeria. My stomach is full now and I don't want hear word pizza never ever. Now I'll be watching Pretty little liars (episode 11th). I saw it first time a couple days ago but now I'll watch it with polish subtitles. Tomorrow I'll probably go to museum or gallery.

A więc jak na razie w pełni korzystam z wolnego czasu. Wczoraj oglądałam w internecie pokazy kolekcji Toma Forda I Burberry w internecie. Założyłam sobie nawet dziennik inspiracji modowych ( pomysł narodził się od O. i P. i  ich zeszytów mądrości chemicznej ;D) Nieźle wkręciłam się w oglądanie Pamiętników Wampirów. Choć wampiry jako takie mnie nie kręcą to fabuła serialu jest całkiem niezła. Natomiast zmierzchu nadal nie zamierzam oglądać. Po dzisiejszym pobycie w pizzerii z trudem wypowiadam słowo pizza ;D W dzisiejszych planach na wieczór mam  zamiar obejrzeć drugi już raz Pretty Little liars odcinek 11. Tym razem z polskimi napisami. Jutro będę się rozwijać kulturalnie w muzeum ;)
Zapraszam na tego bloga jeżeli chcecie przeczytać b. fajne opowiadanie:
http://www.pagenotfound.blog.interia.pl/?id=2008013
Some inspiration:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz