niedziela, 27 lutego 2011

Sunny Sunday.

Weekend jak narazie upływa mi w niczym niezmąconym spokoju. W piątek wybrałam się z A. do McDonalda aby nacieszyć podniebienie smakiem lodów śmietankowych z polewą karmelową.
Wczorajszy dzień upłynął mi na buszowaniu w Poznańskich Second- Handach gdzie znalazłam torebkę cudo, która z wieszaka wołała ,,Weź mnie, weź mnie!" (Gdy próbowałam wytłumaczyć mamie ten fenomen wydawała się odrobinę sceptyczna.)  oraz sznur cudownych pereł.
Potem udałam się do Empiku, gdzie zakupiłam b. fajną książkę pt.: ,,Jak chodzić na wysokich obcasach"- czyli "wszechstronny przewodnik dla młodych kobiet".
Lektura zawiera porady dotyczące codziennych spraw jak malowanie, ubieranie. Ale również m. in.: Jak pływać w okularach przeciwsłonecznych,  jak zachować styl z ręką na temblaku, jak odtrącić niechciane zaloty oraz jak zachować styl po zatrzaśnięciu się drzwi. Poza tym książka jest bardzo fajnie i zgrabnie napisana.



                                                

1 komentarz: