środa, 27 października 2010

Eat, pray, love

Ostatnio wybrałam się do kina na świetną, zabawną i ogólnie bardzo dobrą komedię- Jedz módl się, kochaj. Film w sam raz na piątkowy wieczór z pięknymi widokami z różnych krajów takich jak wyspa Bali, Indie, Włochy. Już po upływie niecałej godziny w człowieku budzi się niesamowity apetyt na życie. Taką reakcję wzbudza między innymi znakomicie wykreowana przez Julię Roberts postać głównej bohaterki poszukującej wiary i smaku (dosłownie i w przenośni) życia. Po filmie postanowiłam w przyszłości wybudować sobie domek na wyspie Bali;D.
W każdym razie film polecam gorąco.
PS Dzisiaj Ja jak i również O. dostałyśmy po 6 ze znienawidzonych przeze mnie pierwiastków (ja z małym minusem, ale ważne że szóstka nie?). Oj szykują się zakupy... Mam ochotę obczaić jakiś fajny SH...

English: A few days ago I was in cinema and watched movie: Eat,  pray, love. It is good movie for friday's evening. I fell in love with beautiful views of Bali, Italy and India. After 1 hour I felt amazing appetite for life. I think Julia Robert's role in this movie is great. All movie she looking for religion and zest for life. And now my dream is have house on Bali's Island!
PS Me nad O. have the best mark for test ( In Poland it is 6)
Time for shopping???