środa, 20 października 2010

Never Ever

A więc nic mi się nie chce. Nie chce mi się nawet pisać tej notki ale PEWNE osoby zgłosiły zastrzeżenia co do częstotliwości moich odwiedzin i wpisów na tej stronie. Dzisiejsza kartkówka z fizyki??? Porażka nr 3. Cudem będzie jeśli jakoś przeeksmituję się do trzeciej gimnazjum. Dzisiaj oglądałam kolejne 2 odcinki Gossipgirl i 2 odcinki C.. Na blogu O. ukazało się jej (jak zawsze) piękne zdjęcie w cudnej sukience z R. Island. Skłoniło mnie to do refleksji że w mojej szafie jednak brakuje sukienek. Może zakupyy??
Pozdrawiam:
-Wszystkich których kocham;*
---------------------------------------------------------
 oraz:
-Dziewczyny z kilogramem tapety na twarzy
-BuzZza Astral'a
-Frankensteina
-Mappeta
-Paszteta
- oraz H. K. &M.

SOME PHOTOS:                                      źródło: lookbook
                                                                      Gossipgirl