niedziela, 9 stycznia 2011

Swear this one u save...

English: OMG I don't want go to school tomorrow. It is 19 days and 109 lessons to winter holidays! Today I non stop listening Duffy. Yesterday I was in Museum ! I was there 3, 4 hours and I saw a lot of pictures. It was very inspired and next I went to Stary Browar - Shopping&Art center in Poznań I bought new skirt and blouse in Stradivarius. Today I was in Stary Browar too. But today I bought nothing. I was in cinema. I watched Tangled. It is very good story mixing modern with old. Anyway I was laughing all time. Now I should do my homework but I'm so tired when I am thinking about school...

Kompletnie nie chce mi się iść jutro do szkoły. Cztery dni wolnego nieźle mnie rozleniwiły. Za to do następnego ,,wolnego" a  mianowicie ferii zimowych zostało tylko 19 dni i 109 lekcji... Dzisiaj od rana słucham Duffy. Jej piosenki jak na mój gust nie są specjalnie charakterystyczne, ale ma fajny głos. Wczoraj nareszcie spełniłam jedno z moich noworocznych postanowień i pojechałam do muzeum. Przez 4 godziny obejrzałam mnóstwo obrazów. Po takiej dawce inspiracji ruszyłam na zakupy do starego browaru gdzie zakupiłam piękną koszulową bluzkę i spódniczkę w stylu lat 50-tych. Dzisiaj kino ( Zaplątani). Naprawdę polecam. Dawno się tak nie uśmiałam na bajce.

In pretty little liars girls have beautiful dresses! Love Aria's style.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz