czwartek, 4 listopada 2010

???

Wczorajszy dzień minął cudnie. Przyczyniła się do tego moja Z.;* Oczywiście nie spodziewałam się że chce jej się tłuc autobusami do mojej chatki. Ale zrobiła mi niespodziankę. Dzisiejszy dzień nie był szczególny, nie przyniósł nic nowego (no może oprócz mojej oceny z wiersza z niemieckiego i podsumowania głosów na prezentacje z ang.). Ale zawsze nadchodzi dzień kiedy odkrywasz w sobie banalną prawdę której nie chciałeś pozwolić się ujawnić, a ona zamiast poczekać aż do niej dojrzejesz nagle ukazała całe swoje oblicze.
Nie lubię jej. Nie lubię jej wkurzających komentarzy do wszystkiego przez co stara się być fajniejsza. Nie lubię ludzi jej pokroju.

English: Yesterday was amazing. I met with Z.;* my best friend. She rode by bus long time to me and she suprised me. Today nothing happened ( I got some very good notes). I was thinking a lot today. I understood important for me true and My mum said we will could to alter a dress or something else from SH.